גוליבר בקהילה

Villa-Ticca-Banner1

חברת גוליבר אקוודור תומכת בארגון Niños de Waita Ticca"", כל טיול שמוזמן דרך חברת גוליבר אקוודור מגדיל את התמיכה באירגון ותורם לשיפור חייהם של ילדים אקוודורים המתגוררים בתנאים קשים.

 

 

קרוב לעשר שנים ,הארגון ההולנדי Niños de Waita Ticca"" תומך במשפחות המתגוררות בתנאים כלכליים קשים על ידי מתן מחסה וחינוך לילדים במעונם ובשני מרכזים עיקריים באיזור קיטו ואוטבלו בצפון. בכל יום הירגון מעניק סיוע לכ- 150 ילדים שמגיעים ממשפחות חד הוריות, מהגרים, יתומים או ילדים שננטשו וחוו עוני ואלימות.

 

הילדים מטופלים על ידי עובדים ומורים מקצועיים, מיומנים ואוהבים התורמים מזמנם ועוזרים להוריהם בהליך שיקום המשפחה ושילובם בבתי הספר. בנוסף מעניק הארגון ארוחות חמות, ביגוד, תנאים סניטריים, טיפול רפואי בילדים וכן תמיכה חברתית ונפשית למשפחות. הארגון גם מספק מקומות עבודה לאמהות בגיל העשרה ומאפשר להן לשפר את מצבם הכלכלי והחברתי.

 

תמיכת חברת גוליבר אקוודור באירגון, מאפשרת לנו ולך להעניק לילדים סיכוי לחיות חיים טובים יותר.

 

graficoticca1

בנוסף לסיוע הכספי אשר נגזר מכל טיול וטיול שאתה מזמין עם חברת גוליבר אקוודור, חברת גוליבר אקוודור מארגנת לילדים טיולים לאזורים הכפריים באקוודור, המאפשרים להם ללמוד על צמחים, בעלי החיים, עבודה ותרבות של התושבים המתגוררים בהרי האנדים הכפריים.

ביחד, כל תייר ותייר שיוצא לטיולים עם חברת גוליבר אקוודור משאיר מאחוריו עזרה ותמיכה בילדי אקוודור הזקוקים לסיוע.

תודה על התמיכה ועל בחירתך להיות שותף לתיירות עם אחריות חברתית!

 

למידע נוסף על הפרויקט אתם מוזמנים לבקר ולקחת חלק ממאמץ הומני זה, הוראות הגעה למעון האירגון בקיטו - וילת Ticca באל כאמל:

 

יש לקחת את האוטובוסCamal - Aeropuertoבפינת הרחובות 12 de Octubre and Mariscal Foch ולבקש מהנהג שיוריד אותך בתחנת האוטובוס 5 Esquinas.

 

MapaTicca

 

 

משם, יש להמשיך רגלית ברחוב Av. Juan de Alcazar כ- 5 בלוקים (עד שתגיע לבית ירוק בהיר בצד שמאל) ולהמשיך לרחוב Francisco Cobo שם תמצא בקלות את ווילה Ticca בצד ימין (עם ציור של פרה).

לקבלת מידע נוסף, ניתן לבקר באתר האירגון:


www.villaticca.com

 

banner2

Get In Touch With Us

Meet Us

Juan Leon Mera N24-156 y Jose Calama
Quito
Ecuador

Write Us

[email protected]

Call Us

+593 (2) 2528030
+593 (2) 2529297
+593 (9) 99462265 
+972 (72) 233 1536